כיום ככל שהאתר שלך הופך להיות שימושי יותר ורלוובנטי יותר, יכול להיות שהאתר יבצע נסיגה קטנה בביצועים וזאת מפני שאתרים אחרים מוסיפים ומשנים תכופות את התגים באתר כדי לשפר את המעקב של גוגל אחרי האתר. שימוש בכלים אוטומטיים להוספת תגים עלול להסתיים במפח נפש גדול ובהאטה משמעותית של האתר.
כאן נכנס לתמונה מנהל התגים של גוגל, פתרון ללא תשלום לניהול תגים, כלי נוח מאוד לשימוש ע"י אנשי שיווק שיכולים להוסיף ולעדכן תגים באופן עצמאי ללא צורך במגע של איש מקצוע כמו מנהלי אתרים ומפתחים. בנוסף לעדכון והוספה של תגים יכולים אנשי השיווק למדוד את השפעת התגים גם לפני עלייתם לאוויר.
