אם אתה מחפש את הדרך לשפר את הביצועים של האתר שלך, את הנראות ברשתות החברתיות ואת הדרוג שלך בגוגל.
אתה עשוי להיות מופתע לשמוע שהדרך הטובה ביותר לעשות זאת עבורך ועבור העסק שלך, היא להתייחס לבלוג באתר שלך כאל גרעין המדיה החברתית שלך!
זה נכון, אנשים לא עוקבים אחר בלוגים באותה התשוקה שהם עושים בפייסבוק, באינסטגרם או ביוטיוב, אבל זה לא אומר שאתה צריך להזניח את הבלוג שלך. הפוסטים בבלוג שלך משמשים כעמוד השדרה של תוכן המדיה החברתית שלך. הבלוג, חוץ מלתת מידע שמשרת את האתר, הופך בעצם למחסן ששומר את כל הפוסטים המבריקים שלך לשם התייחסות וצרכי שיווק שונים בעתיד.
אז בטח עכשיו עולה השאלה, מה כבר אני יכול להפיק מהתוכן הישן באתר שלי. אז ככה, הנה כמה דרכים שבהם אפשר לעשות שימוש חוזר בתוכן ישן שעדיין רלוונטי:
- שימוש בקישור מהרשת החברתית לקישור לבלוג באתר
- שימוש חוזר בחלקים מהפוסטים הישנים לתוכן במדיה החברתית.
- שתף את כל הפוסט מבלוג בפוסט באינסטגרם (שם מגבלת התווים גדולה!).
- יש כאלה שמעדיפים לא להציג את תאריך פרסום הפוסט בבלוג. תוכן גם אם הוא ישן יכול להיות עדיין רלוונטי אך יכול להרתיע גולשים מלהיכנס בגלל שהתאריך ישן.
בקיצור, שמירה על בלוג תוסס באתר שלך תגדיל את חשיפת העסק שלך במנועי החיפוש, אחסן ואנדקס את התוכן שלך כדי להקל על היכולת לייעד אותו מחדש .
זכור, התוכן הוא המלך! תוכן טוב בעל ערך בבלוג או ברשת חברתית זו הדרך הטובה להציג את המומחיות שלך, השירותים והמוצרים הנפלאים שיש לך להציע.