שירותי ייעוץ ורפרנט

לחשוב, לתכנן, ולאפיין זה קשה, אבל לא לעשות את זה יכול להוביל לאסון.

שירותי ייעוץ ורפרנט בהקמת אתרי אינטרנט

בסביבה תחרותית ואמוציונאלית, תמיד טוב שיש מישהו שדואג לאינטרס שלך מול כל נותני השרות האורבים לך בג'ונגל שניקרא אינטרנט. ייעוץ לבניית אתרים יכול להיות גורם מאוד מכריע בהצלחה העתידית של אתר האינטרנט שלך. אתה מקבל הצעות מחיר מספקים שמדברים אליך בשפה שאתה לא מכיר PPC, SEO, CSS, PHP, בלה בלה בלה ידה ידה ידה….
מסיבות אלו כדאי שיהיה מישהו שישגיח עליך שאתה מקבל מה רק מה שאתה צריך ושקבלת את מה שרצית. ישנן כמה מסלולי ייעוץ אפשריים:

מסלול ייעוץ "דעה שנייה" בהקמת אתר אינטרנט – יש לך הצעות מחיר ואפיון אתר מספק שאתה לא מצליח להבין במלואו. איך זה עובד. לאחר שיחה איתי והבנה של המטרה שאתה מכוון אליה אני אבחן את כל המסמכים שקבלת מהספקים השונים ואבדוק את הנתונים מול המטרות ואז נקיים פגישה בה אציג בפניך את המסקנות מכל המסמכים שבדקתי ואציג בפניך את דרכי הפעולה המומלצות.

מסלול "ייעוץ מאפס למאה" – במסלול ייעוץ זה אנו מקיימים מספר פגישות. במהלך הפגישה הראשונה אנו נבין את צורכי האתר נגדיר מטרות להשגה ונעבור על תהליך העבודה.
במהלך הפגישות הבאות נאפיין את כל מרכיבי האתר, נחליט על פלטפורמה מתאימה, נתאים טכנולוגיות שונות לאתר ונפיק מסמך אפיון מלא ונצא למכרז מול ספקים שונים, נבחר ספקים לשירותי העיצוב והבנייה של האתר, נקיים פגישת התנעה עם כל הספקים ומשם נלווה את הפרוייקט עד עלייתו לאוויר.

אתה רוצה לחסוך בזבוז של אלפי שקלים?
זו ההזדמנות להפוך את הידע שלנו לכוח שלך. התקשר עכשיו וקח שליטה על האתר שלך.

האם אתה רוצה להתחיל פרויקט איתנו?

תעשה את הצעד הקטן והפשוט צור קשר ותראה איך שינוי בתפיסת השיווק הדיגיטלי יכול למנף את העסק של מסתם אתר לאתר אינטרנט שמביא תוצאות